Ο καλύτερος μου εαυτός! Better me!!!  
  Σχολικός έτος 2023-2024
Το έργο έχει τίτλο “Ο καλύτερος μου εαυτός! Better me!” παίρνουν μέρος 
18 εκπαιδευτικοί από διαφορετικά σχολεία της Ρουμανίας, Τουρκίας 
καθώς και το σχολείο μας. Μία σύντομη περιγραφή του έργου:
Tα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερα παιδιά μεγαλώνουν μόνα τους,
αφού οι γονείς δεν μπορούν να αφιερώσουν αρκετό χρόνο σε αυτά. 
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αρκετά παιδιά να εθίζονται στο διαδίκτυο. Συνεπώς, 
τα παιδιά απομονώνονται εκδηλώνοντας πολλές φορές απρεπή συμπεριφορά 
προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον. 
Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στο μέλλον. 
Καλείται λοιπόν, το σχολείο να διδάξει στους μαθητές πως να μοιράζουν, να βοηθά 
ο ένας τον άλλον, να λύνουν τα προβλήματα μαζί,να κατανοούν τα συναισθήματά τους 
και να σέβονται τις πολιτισμικές διαφορές.

Μέσα από το πρότζεκτ Better me τα παιδιά δραστηριοποιήθηκαν, καλλιέργησαν κριτικά τη σκέψη τους, συνεργάστηκαν, έμαθαν, αντάλλαξαν απόψεις κι ιδέες, δημιούργησαν και διασκέδασαν.


   Νοέμβριος
  Η πρόταση μας για το λογότυπο του έργου.

  Η δημιουργία λογότυπου -  Ε' Τάξη. 

 Το λογότυπο που κέρδισε.
















 
  Δεκέμβριος
 
  Διαδικτυακός εκφοβισμός...βλέπουμε το πρόβλημα!

Μιλήσαμε για το διαδικτυακό εκφοβισμό, εντοπίσαμε το πρόβλημα και συζητήσαμε σχετικά με αυτό.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια διακρίναμε τα χαρακτηριστικά του εκφοβισμού, εντοπίσαμε τις λύσεις και προτείναμε τρόπους αντιμετώπισής του με την τεχνική “fishbone”.!

Διαδικτυακός εκφοβισμός…συζητώντας για τα συναισθήματα που προκαλούνται από αυτόν! Η δική μας αφίσα για τον διαδικτυακό εκφοβισμό !






Το εικονικό Μουσείο μας... με διάφορες δράσεις που σχεδιάσαμε 
καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς για τη χρήση του διαδικτύου, 
τη σωστή ενημέρωση και την προστασία από κακόβουλα άτομα!

 

  Ιανουάριος

 1. Είδαμε ταινία σχετικά με τον εγωισμό και

συζητήσαμε ότι το πρόβλημα δεν λύνεται αν δεν έχουμε επίγνωση του ίδιου του προβλήματος.

2. Με την τεχνική “Brainstorming” συζητήσαμε το πρόβλημα,

προσπαθήσαμε να το κατανοήσουμε καλά αλλά και να αναζητηθούν λύσεις σε αυτό.

 

3.Μέσα από τη συνέντευξη τα παιδιά έδωσαν τις δικές τους απαντήσεις για τον εγωισμό

και γυρίσαμε ένα μικρής διάρκειας βίντεο γι’ αυτό (τεχνική δραματοποίησης).

 

 

 Ομαδικές δράσεις με δημιουργία κολλάζ και e-book με ιστορίες για “No selfishness”.

 

Για τη δημιουργία e-book,  διαβάσαμε και συζητήσαμε δύο ιστορίες από το Μύθο του Αισώπου

και την Ελληνική Μυθολογία και γράψαμε μια βιωματική ιστορία  

στην τάξη αναφερόμενες στον  εγωισμό, την αποκλειστική αγάπη για τον εαυτός μας

και πως οι ήρωες έρχονται αντιμέτωποι με τις συνέπειες αυτών

 

  https://www.canva.com/design/DAF6BWQiOz4/PfUOyMV2nElN-cPfgb9rsw/edit

 

 

 

 

    Φεβρουάριος

 Σέβομαι τους διαφορετικούς πολιτισμούς

    1. Αναζητήσαμε πληροφορίες (ιστότοποι, βίντεο κτλ) για την πόλη και για τη χώρα μας.

 

   2. Παρουσιάσαμε, τοιχοκολλήσαμε στην τάξη το υλικό και

    συζητήσαμε για τους διαφορετικούς πολιτισμούς.

 

 

 

3. Μαγειρέψαμε και το διασκεδάσαμε!!!

Φτιάξαμε φαγητά, όπως ρουμάνικη και τούρκικη σαλάτα καθώς και τούρκικο τσάι.

Ήρθαμε σε επαφή με τον πολιτισμό τους, αναζητήσαμε πληροφορίες για τις διατροφικές τους συνήθειες, κάναμε συγκρίσεις βρίσκοντας ομοιότητες και διαφορές και φυσικά πειραματιστήκαμε στην κουζίνα.

 

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου!

  Δημιούργησαν όλοι οι μαθητές του προγράμματος ένα ποίημα ακροστιχίδας αφιερωμένο στην ημέρα ασφαλούς διαδικτύου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 H γωνία  eTwinning στο σχολείο μας.