Στο έργο μας για το e-twinning Guide me, συνεργαζόμαστε με σχολεία από την Τουρκία και τη Ρουμανία για να προωθήσουμε τις συναισθηματικές ψηφιακές δεξιότητες
και τις δεξιότητες αυτογνωσίας στους μαθητές μας! Ξεκινήσαμε το έργο μας δίνοντας στους μαθητές-γονείς μας ένα έγγραφο άδειας γονέα το οποίο
έπρεπε να υπογράψουν. Επίσης δώσαμε στους μαθητές να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο, που αφορούσε το πρότζεκτ.
Στη συνέχεια παρουσιάσαμε τους εαυτούς μας και τους μαθητές μας μέσω ενός βίντεο avatar. Η πρώτη μας εργασία ήταν να μιλήσουμε για τα συναισθήματα και να παίξουμε ένα παιχνίδι παζλ με συναισθήματα.
Στη συνέχεια φτιάξαμε τα δικά μας ρολόγια συναισθημάτων από χαρτί.
Το δεύτερο καθήκον μας ήταν να φτιάξουμε τις δικές μας αφίσες για το έργο.

Αμέσως μετά έπρεπε να μιλήσουμε στους μαθητές μας για τρόπους αποτελεσματικής μελέτης και παρακολουθήσαμε μια ταινία μικρού μήκους.
Στη συνέχεια φτιάξαμε ένα βίντεο κινουμένων σχεδίων με χαρακτήρες ζώων και οι μαθητές μας έγραψαν ακόμη και το σενάριο!
Το επόμενο καθήκον μας ήταν να μιλήσουμε για επαγγέλματα και να παίξουμε ένα παιχνίδι ταμπού με διαφορετικές δουλειές.
Στη συνέχεια έπρεπε να χρωματίσουμε μια αφίσα του έργου μας Guide me.
Τότε έπρεπε να μιλήσουμε για τον πλανήτη μας και να βρούμε τρόπους να τον σώσουμε! Σχεδιάζουμε και τις αφίσες μας για την ημέρα της γης!
Επίσης μιλήσαμε για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου, σχεδιάσαμε τις αφίσες μας και φτιάξαμε ένα πάνελ το οποίο εκθέσαμε στον τοίχο του σχολείου μας!
Μετά έπρεπε να μιλήσουμε για τον εκφοβισμό και τους πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να εκφοβιστούν κάποια παιδιά,
παίξαμε ένα παιχνίδι με emojis και φτιάξαμε ένα παιχνίδι αναγραμματισμού μέσω διαδικτύου!
Παίξαμε και ένα παιχνίδι με μπαλόνια λέγοντας ωραία λόγια ο ένας στον άλλο και ανταλλάσσοντας τα μπαλόνια!